27 лютого 2018 р.

Методичний практикум - вчителям

27 лютого 2018 року о 10.00 розпочався очний етап обласного туру Конкурсу «Учитель року - 2018».
Спочатку було проведено ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ «ЗНАЙОМСТВО» для учасників фіналу з метою створення сприятливих соціально-психологічних умов та налаштування конкурсантів на успішну роботу в подальших випробуваннях.
З 11.30 до 15.00 відбулось конкурсне випробування - МЕТОДИЧНИЙ ПРАКТИКУМ, в межах якого учасники різних номінацій демонстрували власну методичну майстерність, вміння використовувати сучасні підходи в компетентнісному полі Нової української школи та обирати оптимальні прийоми, способи, методи і засоби навчання для організації освітнього процесу.
Упродовж 1 год. 20 хвилин учасники виконували певні завдання з використанням комп’ютера, без доступу до Інтернету (окрім учителів фізики), далі кожен з конкурсантів за 15 хвилин презентував результати своєї роботи та 10 хвилин відповідав на запитання журі.
Вчителі української мови та літератури складали міні-конспект уроку мови у вигляді ментальної карти з теми: "Правила вживання апострофа, 5 клас" за результатами жеребкування; вчителі німецької мови - план-конспект уроку з теми: "Ich und meine Umgebung, 9 kl." за результатами жеребкування; а вчителі фізики показали свою майстерність з підготовки інструкції для учнів та проведення лабораторного дослідження властивостей фізичного об’єкта з теми: "Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція" за результатами жеребкування.
Усі вчителі німецької мови працювали натхненно і творчо, кожний з них виявив своє розуміння теми, розкрив її у різних аспектах, продемонстрував досить високий рівень методичної та фахової компетентностей. Журі оцінило методичний практикум високими балами: найкращі результати виявили Лозова С.Л. (Запорізька гімназія № 107) та Яременко Д.С. (Запорізька гімназія № 45).
Про перебіг подій першого дня очного етапу обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» дивіться фотоальбоми вчителів:

Немає коментарів:

Дописати коментар