Ці дні для учасників пройшли у конкурсному випробуванні «Практична робота», мета якого – оцінити вміння конкурсантів обирати оптимальні методи, прийоми, способи та засоби організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Дванадцять учасників виконували практичну роботу 6 квітня, інші – 7 квітня.
Практична робота проводилася у форматі адаптації / модифікації навчальних завдань для дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелекту, мовлення.
Кейс конкурсного випробування, тобто клас, предмет, тема уроку, навчальні завдання визначалися шляхом жеребкування.
На підготовку кожний з конкурсантів мав 1 годину. Далі упродовж 15 хвилин конкурсант презентував свою «Практичну роботу» та до 5 хвилин відповідав на запитання журі.
Члені журі оцінювали доцільність та оптимальність обраних методів, прийомів, способів та засобів; урахування особливостей психофізичного розвитку дітей.
Детальніше про ці дні на сторінці блогу «Вчитель інклюзивного класу - 2019» (ІІІ тур)
Про ІІІ тур конкурсу у номінації "Вчитель інклюзивного класу на сайті МОН України
Немає коментарів:
Дописати коментар