Учасники заочного етапу ІІ туру конкурсу
РЕЗУЛЬТАТИ ДРУГОГО (ОБЛАСНОГО) ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ-2019» В НОМІНАЦІЇ «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ».
Завершено заочний етап обласного туру «Учитель року – 2019»
Компетентне журі оцінило фахове володіння конкурсантами різними формами та методами навчання, вміння конкурсантів мотивувати та активізувати навчальну діяльність учнів, уміння використовувати сценарії типових ситуацій, які виникають під час ведення бойових дій, виникненні надзвичайних ситуацій, дотримання статутів ЗС України в межах програми предмета «Захист Вітчизни», володінні військовою термінологією.
Військові керівники і здобувачі освіти під час проведення уроку були у військовій формі, що відповідно дисциплінує та демонструє статутні взаємовідносини між учасниками освітнього процесу. Уроки розпочиналися із шикування, доповіді командира відділення та Гімну України. Під час проведення уроків конкурсанти значну увагу приділяли військово-патріотичному і моральному вихованню підростаючого покоління.
Всі етапи уроку були витримані. Але конкурсантам необхідно звернути увагу на хронометраж уроку, реалізацію міжпредметних зав’язків і формуванню предметних компетентностей.
Усі учасники конкурсу продемонстрували високий рівень військової та методичної майстерності, уміння зацікавити предметом.
До відбіркового етапу другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року - 2019» відібрано чотири учасники: Голованов Ю.В., Заярський О.В., Соколовський М.В., Прусенко М.В., які будуть демонструвати власні педагогічні здобутки.
Бажаємо учасникам конкурсу повірити у свої сили, нерозкриті резерви і скористатися шансом, заявити про себе як про відважну, фахово компетентну, творчу особистість.
Велика подяка членам фахового журі за професіоналізм та об’єктивність!
Запрошуємо до відбіркового етапу другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року - 2019» в номінації «Захист Вітчизни» 31.01. 2019 року з 10.00 до 15.00 до Комунального закладу Запорізький обласний ліцей-інтернат «Захисник» Запорізької обласної ради.
В програмі:
1. Тестування фахової майстерності.
2. Практична робота з фахового предмета.
Успіхів і натхнення Вам, шановні конкурсанти!Хай переможе найкращий військовий керівник.
Заступник голови журі Корицький Віктор Григорович
Заочний етап
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Відеозапис уроку»
31.01.2019 р. на базі КЗ Запорізький обласний ліцей «Захисник» ЗОР пройшов обласний відбірковий етап Всеукраїнського конкурсу “Вчитель року -2019” з номінації «Захист Вітчизни». До участі було запрошено четверо переможців зонального етапу, однак, взяли участь троє (один учасник захворів).
В програмі відбіркового етапу:
1. Тестування фахової майстерності (40 тестів).
2. Практична робота з фахового предмета.
Конкурсанти показали свою професійну майстерність: показ, демонстрацію, вправи, формування знань, умінь і навичок. Під час проведення занять учасники конкурсу використовували презентації, відеоматеріали, роздатковий матеріал. Ліцеїстам сподобалися практичні заняття. Відбірковий етап був організований на високому рівні, що дало змогу конкурсантам якісно розкрити поставлені завдання. Учасників, які брали участь у відбірковому етапі, запрошено на підсумковий етап другого (обласного) туру, який відбудеться 26-28 лютого 2019 року.
Дякуємо конкурсантам за творчий підхід у виконанні завдань та бажаємо успіхів в підсумковому етапі.
Респект членам журі за виваженість в оцінюванні учасників та керівництву КЗ Запорізький обласний ліцей «Захисник» (начальник ліцею, полковник запасу Стрельников М.В.; начальник навчальної частини, полковник запасу Кулька Р. М.) за сприяння у проведенні заходу.
Відповідальний за номінацію Корицький В. Г.
Відбірковий етап
Протокол оцінювання конкурсного випробування "Тестування з фахової майстерності"
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»
Фотоальбом: Захист Вітчизни, 31.01.19
Підсумковий етап
26.02.2019 р. – перший день підсумкового етапу другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» в номінації «Захист Вітчизни».
Після урочистого відкриття, психологічного тренінгу, проведено жеребкування, яке визначило порядок участі педагогів у конкурсному випробуванні «Проект». Проблемною темою для розроблення проектів стала «Військові-історичні, правові та політичні основи захисту Вітчизни». За відведені на підготовку «Проекту» дві години потрібно було підготувати структуру і змістовну частину проекту, створити презентацію та захистити її.
Теми представлених конкурсантами проектів:
- «Український солдат – справжній захисник» - Заярський О.В.;
- «Я – патріот син України» - Голованов Ю.В.,
- «Військово-патріотичне виховання» Соколовський М.В.
Члени журі відзначили оригінальність, практичну спрямованість педагогічних ідей та технологій, відповідність навчального проекту віковим особливостям учнів.
Журі підвели підсумки результатів конкурсного випробування «Проект».
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Проект»
Випробування «Методичний практикум», 27.02.2019
Найголовнішим у педагогічному змаганні є те, що вчитель має виявити крім знань й умінь володіння методичними прийомами, технічними засобами навчання та комп’ютерними технологіями, а й самого себе, свою індивідуальність, свій педагогічний почерк, уміння пробуджувати в учнів міркування, захоплювання ідеями та бажання пошуку істини, залучати до творчої діяльності.
Дві години методичного практикуму відводилися для розроблення плану-конспекту, підготовки мультимедійної презентації фрагменту уроку з пояснення нової теми.
Із програми з предмету «Захист Вітчизни», розділу «Основи цивільного захисту», конкурсантами були обрані такі теми: «Захист населення від надзвичайних ситуацій»; «Надзвичайні ситуації природного, техногенного, соціально-політичного та воєнного характерів» та «Біологічно зброя».
Випробування «Методичний практикум» дало можливість оцінити:
Випробування «Методичний практикум», 27.02.2019
Найголовнішим у педагогічному змаганні є те, що вчитель має виявити крім знань й умінь володіння методичними прийомами, технічними засобами навчання та комп’ютерними технологіями, а й самого себе, свою індивідуальність, свій педагогічний почерк, уміння пробуджувати в учнів міркування, захоплювання ідеями та бажання пошуку істини, залучати до творчої діяльності.
Дві години методичного практикуму відводилися для розроблення плану-конспекту, підготовки мультимедійної презентації фрагменту уроку з пояснення нової теми.
Із програми з предмету «Захист Вітчизни», розділу «Основи цивільного захисту», конкурсантами були обрані такі теми: «Захист населення від надзвичайних ситуацій»; «Надзвичайні ситуації природного, техногенного, соціально-політичного та воєнного характерів» та «Біологічно зброя».
Випробування «Методичний практикум» дало можливість оцінити:
- уміння використовувати сучасні підходи у компетентністному полі Нової української школи; спрямовувати обрані методи, засоби, прийоми роботи на формування ключових та предметних компетентностей; реалізовувати наскрізні змістові лінії; враховувати сучасні тенденції розвитку військової справи;
- методичну майстерність вчителів щодо організації освітнього процесу на уроці предмета «Захист Вітчизни».
28 лютого 2019 року - третій конкурсний день
На базі КЗ «Запорізький обласний ліцей «Захисник» ЗОР відбулося конкурсне випробування «Урок» у номінації «Захист Вітчизни». Мета випробування: виявлення професійної компетентності конкурсантів, умінь упровадження власних методичних здобутків, обраної педагогічної технології в освітньому процесі. Проведені уроки показали їхні уміння практичного застосування інноваційних форм, методів і прийомів під час реалізації тем із розділу «Вогнева підготовка». Зазначимо, що напрацювання, представлені конкурсантами, розкривали творчий підхід до організації сучасного уроку.
Тематика занять відзначалася різноманітністю: «Призначення та бойові властивості автоматів. Поняття про роботу частин та механізмів» (Голованов Юрій Васильович, учитель Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Енергодарської міської ради Запорізької області); «Історія розвитку та класифікація стрілецької зброї. Історія українського зброярства» (Заярський Олександр Васильович, Більмацька спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Інтелект» Більмацької районної ради Запорізької області); «Загальна будова, призначення, неповне розбирання та складання автомата АК-74» (Соколовський Михайло Володимирович, Новопрокопівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області).
Члени фахового журі відзначили педагогічну майстерність учителів щодо застосування інноваційних форм, технологічного підходу до викладання предмета, активізації зацікавленості ліцеїстів.
Переможців підсумкового обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» у номінації визначено!
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Урок»
На базі КЗ «Запорізький обласний ліцей «Захисник» ЗОР відбулося конкурсне випробування «Урок» у номінації «Захист Вітчизни». Мета випробування: виявлення професійної компетентності конкурсантів, умінь упровадження власних методичних здобутків, обраної педагогічної технології в освітньому процесі. Проведені уроки показали їхні уміння практичного застосування інноваційних форм, методів і прийомів під час реалізації тем із розділу «Вогнева підготовка». Зазначимо, що напрацювання, представлені конкурсантами, розкривали творчий підхід до організації сучасного уроку.
Тематика занять відзначалася різноманітністю: «Призначення та бойові властивості автоматів. Поняття про роботу частин та механізмів» (Голованов Юрій Васильович, учитель Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Енергодарської міської ради Запорізької області); «Історія розвитку та класифікація стрілецької зброї. Історія українського зброярства» (Заярський Олександр Васильович, Більмацька спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Інтелект» Більмацької районної ради Запорізької області); «Загальна будова, призначення, неповне розбирання та складання автомата АК-74» (Соколовський Михайло Володимирович, Новопрокопівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області).
Члени фахового журі відзначили педагогічну майстерність учителів щодо застосування інноваційних форм, технологічного підходу до викладання предмета, активізації зацікавленості ліцеїстів.
Переможців підсумкового обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» у номінації визначено!
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Урок»
Немає коментарів:
Дописати коментар