Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат: розроблення у межах визначеного фаховим журі часу та презентація технологічної карти навчального проекту; тривалість презентації до 20 хв., відповіді на питання журі – до 5 хв.
Проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування.
Орієнтовні критерії оцінювання:
- доцільність використання методів і засобів;
- доцільність використання методів і засобів;
- відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту;
- логічність визначення завдань, структури розроблення проекту, очікуваних продуктів і результатів відповідно до мети;
- відповідність змісту, очікуваних продуктів і результатів навчального проекту віковим особливостям учнів-учасників проекту;
- педагогічна цінність навчального проекту (спрямованість на формування певних ключових і предметних компетентностей, цілісності знань учнів, цінностей та ставлень);
- практична значущість для учнів очікуваних продукту та результатів навчального проекту.
Матеріали до конкурсного випробування «Навчальний проект».
Матеріали до конкурсного випробування «Навчальний проект».
Немає коментарів:
Дописати коментар