Інформація про розподіл учасників зонального туру номінації «Географія»
Учасники заочного етапу ІІ туру конкурсу
27 лютого 2019 року – другий день конкурсного випробування
Цього дня перед конкурсантами стояло завдання підготувати фрагмент уроку, в якому розкрити методику формування однієї із компетентностей на основі географічного матеріалу. Педагоги отримали завдання з курсу 8 класу за темою «Циркуляція атмосфери. Властивості повітряних мас, що впливають на територію України. Атмосферні фронти, циклони та антициклони». Для створення презентації та підготовки усного виступу вчителю надавалася одна астрономічна година та дозволялось користуватися Інтернетом.
Захист розпочався після жеребкування. Педагоги підготували змістовні, ґрунтовні відповіді з презентаціями. Із максимальних 40 балів за це завдання четверо конкурсантів набрали більше тридцяти балів, що засвідчило глибину знань програмового матеріалу, високий рівень володіння методикою формування компетентностей, уміння висвітлити основні змістовні лінії.
Примітно, що конкурсанти використовували різноманітні форми організації освітнього процесу, широкий спектр методів, прийомів та засобів, відеофільми, схеми руху повітря в циклоні, антициклоні, утворенні фронтів, порівняльні таблиці, різноманітні географічні карти для формування різних компетентностей – картографічної, екологічної, здоров’язбережувальної, інформаційно-цифрової. Журі отримало задоволення і бажає подальшої творчої роботи і наснаги під час підготовки і проведення уроків.
РЕЗУЛЬТАТИ ДРУГОГО (ОБЛАСНОГО) ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2019» В НОМІНАЦІЇ "ГЕОГРАФІЯ"
«УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2019» В НОМІНАЦІЇ "ГЕОГРАФІЯ"
Завершено заочний етап обласного туру конкурсу
Впродовж місяця члени фахового журі конкурсу (в складі чотирьох чоловік) оцінювали відеозаписи уроків конкурсантів з номінації «Географія».
У конкурсних випробуваннях брали участь педагоги різних категорій – молоді та креативні, досвідчені та впевнені. Перед членами журі постало питання виявити справжніх агентів змін: учителів, які орієнтуються на компетентнісну школу, тому вони додатково переглядали відеорезюме учасників конкурсу, де конкурсанти розповідали про свої професійні здобутки, мотивацію до участі у змаганні, а також про освітній заклад, в якому працюють. На думку членів журі всі учасники конкурсу продемонстрували високу фахову майстерність, використовували інноваційні форми і методи, реалізовували сучасні підходи до навчання, формували наскрізні змістові лінії та ключові компетентності.
Деякі вчителі в ході уроку використовували елементи STEM-технологій, що дало змогу створити для учнів можливість бути дослідниками, зацікавленими у власній освіті. В центрі уваги STEM-методики знаходиться практичне завдання чи проблема, тому учні вчились самостійно знаходити шляхи вирішення означених проблем, аналізувати, робити висновки.
Всім конкурсантам на уроці вдалося створити атмосферу довіри, коли учитель перетворювався на справжнього модератора освітньої траєкторії. Всі педагоги надзвичайно цікаві і думають у категоріях ціннісних орієнтирів. На жаль, не всі конкурсанти змогли повністю розкрити свій потенціал і журі має надію побачити це під час проведення практичної роботи на відбірковому турі.
Вітаємо конкурсантів! Бажаємо оптимізму, натхнення та успіхів у подальших конкурсних випробуваннях! Величезна подяка членам фахового журі за професіоналізм та об’єктивність!
Запрошуємо до відбіркового етапу другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року-2019» в номінації «Географія» 31.01.2019 року з 9.00 до 15.00 до Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, корпус 1.
Відповідальний за номінацію «Географія» Стрижак Микола Миколайович
Заочний етап
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Відеозапис уроку»
31 січня 2019 року на базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР відбувся відбірковий етап другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» з номінації «Географія». У заочному турі брали участь 7 педагогів, що стали переможцями зонального туру. Це вчителі з Бердянська, Енергодара, Запоріжжя (Заводського, Комунарського районів міста) та Якиміського, Більмацького і Вільнянського районів області.
Під час конкурсного випробування «Практична робота» члени фахового журі оцінювали методичну компетентність, реалізацію наскрізних змістових ліній, спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного вміння та їхню доцільність з урахуванням вікових особливостей учнів. Конкурсанти продемонстрували вміння добирати доцільні форми, методи, прийоми роботи та засоби організації освітнього процесу, підбирати картографічний матеріал за темою дослідження для пояснення й оцінювання географічних явищ, процесів, встановлення причино-наслідкових зав’язків, аналізу діаграм, статистичних даних.
Фахове журі конкурсу відмітили високий професійний рівень підготовки вчителів: володіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, глибоке знання фактичного матеріалу, вправне користування сучасними методиками навчання географії, креативність у підборі форм організації навчального процесу.
Але, оскільки географічна компетентність проявляється в реальних життєвих ситуаціях, журі рекомендує конкурсантам для реалізації компетентнісного підходу в навчанні більше використовувати моделювання життєвих ситуацій. Для цього можна ширше використовувати дані ЗМІ про події в світі, пояснювати їх із залученням досліджуваних географічних знань. Взяти на замітку «Принцип 20/80» - закон Парето, значення якого просте: «80% результату дають 20% зусиль. Решта 20% результату досягаються шляхом 80% зусиль». Це означає, що 80% пройденого навчального матеріалу використовується при проходженні 20% нового. І навпаки - 20% вже вивченого необхідні при вивченні 80% нових фактів і даних.
Бажаємо успіхів, наснаги і перемоги конкурсантам у підсумковому (очному) етапі!
Під час конкурсного випробування «Практична робота» члени фахового журі оцінювали методичну компетентність, реалізацію наскрізних змістових ліній, спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного вміння та їхню доцільність з урахуванням вікових особливостей учнів. Конкурсанти продемонстрували вміння добирати доцільні форми, методи, прийоми роботи та засоби організації освітнього процесу, підбирати картографічний матеріал за темою дослідження для пояснення й оцінювання географічних явищ, процесів, встановлення причино-наслідкових зав’язків, аналізу діаграм, статистичних даних.
Фахове журі конкурсу відмітили високий професійний рівень підготовки вчителів: володіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, глибоке знання фактичного матеріалу, вправне користування сучасними методиками навчання географії, креативність у підборі форм організації навчального процесу.
Але, оскільки географічна компетентність проявляється в реальних життєвих ситуаціях, журі рекомендує конкурсантам для реалізації компетентнісного підходу в навчанні більше використовувати моделювання життєвих ситуацій. Для цього можна ширше використовувати дані ЗМІ про події в світі, пояснювати їх із залученням досліджуваних географічних знань. Взяти на замітку «Принцип 20/80» - закон Парето, значення якого просте: «80% результату дають 20% зусиль. Решта 20% результату досягаються шляхом 80% зусиль». Це означає, що 80% пройденого навчального матеріалу використовується при проходженні 20% нового. І навпаки - 20% вже вивченого необхідні при вивченні 80% нових фактів і даних.
Бажаємо успіхів, наснаги і перемоги конкурсантам у підсумковому (очному) етапі!
Фахове журі конкурсу
Відбірковий етап
Протокол оцінювання конкурсного випробування "Тестування з фахової майстерності"
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»
Підсумковий етап
26.02.2019 на базі Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради відбулося урочисте відкриття підсумкового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019».
Щиро вітаємо конкурсантів з номінації «Географія»! Бажаємо усім невпинного руху вперед, успішного здійснення всіх планів та задумів.
Конкурс продовжиться упродовж трьох днів.
День перший.
Привітання та побажання, позитивні емоції урочистого відкриття. Налаштуванню на успішну роботу фіналістів сприяли соціально-психологічні умови психологічного тренінгу «Знайомство».
Перше хвилююче конкурсне випробування «Дослідження» за однією для всіх темою: «Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток (10 клас). Тематика неординарна й тому підходи були різні. В основному конкурсанти планували групові форми роботи, але саме дослідження планувалося за різними методиками та прийомами роботи, підбирався цікавий інструментарій, особлива організація освітнього процесу, фіксація матеріалу, оцінювання виконаних робіт. Вчителі вміло визначали мотивацію до проведення дослідження.
На думку членів журі, всі учасники продемонстрували високу фахову майстерність володіння інноваційними формами й методами, сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, глибокі знання фактичного матеріалу.
Попри визначені місця та кількість набраних балів у першому конкурсному випробуванні це тільки СТАРТ - усе попереду.
Бажаємо всім конкурсантам гарного настрою, здоров’я, творчого натхнення, успіхів у подальшій роботі!
Відповідальний за номінацію «Географія» Стрижак Микола Миколайович
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Дослідження»27 лютого 2019 року – другий день конкурсного випробування
Цього дня перед конкурсантами стояло завдання підготувати фрагмент уроку, в якому розкрити методику формування однієї із компетентностей на основі географічного матеріалу. Педагоги отримали завдання з курсу 8 класу за темою «Циркуляція атмосфери. Властивості повітряних мас, що впливають на територію України. Атмосферні фронти, циклони та антициклони». Для створення презентації та підготовки усного виступу вчителю надавалася одна астрономічна година та дозволялось користуватися Інтернетом.
Захист розпочався після жеребкування. Педагоги підготували змістовні, ґрунтовні відповіді з презентаціями. Із максимальних 40 балів за це завдання четверо конкурсантів набрали більше тридцяти балів, що засвідчило глибину знань програмового матеріалу, високий рівень володіння методикою формування компетентностей, уміння висвітлити основні змістовні лінії.
Примітно, що конкурсанти використовували різноманітні форми організації освітнього процесу, широкий спектр методів, прийомів та засобів, відеофільми, схеми руху повітря в циклоні, антициклоні, утворенні фронтів, порівняльні таблиці, різноманітні географічні карти для формування різних компетентностей – картографічної, екологічної, здоров’язбережувальної, інформаційно-цифрової. Журі отримало задоволення і бажає подальшої творчої роботи і наснаги під час підготовки і проведення уроків.
28 лютого 2019 року - третій конкурсний день.
У марафоні педагогічних ідей і думок швидко пролетіли конкурсні дні. Третій день конкурсу є дуже важливим і виявився хвилюючий.
28 лютого 2019 року на базі Запорізької гімназії № 31 Запорізької міської ради Запорізької області вчителі географії проводили відкриті уроки. Напередодні за жеребкуванням конкурсанти отримали теми уроків і класи, а також порядок проведення.
Теми уроків конкурсного випробування:
7 клас – «Клімат Північної Америки», «Внутрішні води Північної Америки»;
8 клас – «Природна зона Полісся»;
9 клас – «Хімічна промисловість України та світу»;
10 клас – «Індія».
Завдяки різноманітності тем уроків школярі та фахове журі здійснило мандрівку до берегів Міссісіпі та озер Північної Америки, заглянуло до Делі та повернулося до рідної України. Подорож була цікавою та різнобарвною завдяки вмілому підбору конкурсантами матеріалу: відео, презентацій, ілюстрацій.
У ході конкурсного випробування педагоги щедро ділилися своїми педагогічними здобутками, демонстрували нові педагогічні ідеї, креативність, творчий підхід, використовували інформаційно-комунікаційні технології, сучасні прийоми та методи організації освітнього процесу, глибокі знання психологічних і вікових особливостей дітей.
Журі отримало задоволення від уроків. Усі тривоги уже позаду, підсумки конкурсу підбито, проте попереду ще багато роботи.
Бажаємо всім конкурсантам, щоб кожен день приносив радість і задоволення від зробленого, а щирість і талант знаходили відгук у серцях вихованців, батьків, колег, а фіналісту підсумкового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» у номінації «Географія» успішного фіналу в нелегкій боротьбі професіоналів!
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Урок»
У марафоні педагогічних ідей і думок швидко пролетіли конкурсні дні. Третій день конкурсу є дуже важливим і виявився хвилюючий.
28 лютого 2019 року на базі Запорізької гімназії № 31 Запорізької міської ради Запорізької області вчителі географії проводили відкриті уроки. Напередодні за жеребкуванням конкурсанти отримали теми уроків і класи, а також порядок проведення.
Теми уроків конкурсного випробування:
7 клас – «Клімат Північної Америки», «Внутрішні води Північної Америки»;
8 клас – «Природна зона Полісся»;
9 клас – «Хімічна промисловість України та світу»;
10 клас – «Індія».
Завдяки різноманітності тем уроків школярі та фахове журі здійснило мандрівку до берегів Міссісіпі та озер Північної Америки, заглянуло до Делі та повернулося до рідної України. Подорож була цікавою та різнобарвною завдяки вмілому підбору конкурсантами матеріалу: відео, презентацій, ілюстрацій.
У ході конкурсного випробування педагоги щедро ділилися своїми педагогічними здобутками, демонстрували нові педагогічні ідеї, креативність, творчий підхід, використовували інформаційно-комунікаційні технології, сучасні прийоми та методи організації освітнього процесу, глибокі знання психологічних і вікових особливостей дітей.
Журі отримало задоволення від уроків. Усі тривоги уже позаду, підсумки конкурсу підбито, проте попереду ще багато роботи.
Бажаємо всім конкурсантам, щоб кожен день приносив радість і задоволення від зробленого, а щирість і талант знаходили відгук у серцях вихованців, батьків, колег, а фіналісту підсумкового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» у номінації «Географія» успішного фіналу в нелегкій боротьбі професіоналів!
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Урок»
Немає коментарів:
Дописати коментар