Сучасний урок - це обмежений у часі період щоденного життя вчителя і учня, який наповнений напруженою працею і творчими пошуками, рутинною роботою і радістю успіху.
Урок – клітинка педагогічного процесу. У ньому, як сонце у краплі води, відбиваються всі його боки. (М.М. Скаткин)
Вимоги до сучасного уроку
(за методичним посібником Поташника М. М. – рос.)
Поташник М. М. Урок XXI століття [Електронний ресурс] : з курсу лекцій. - Режим доступу: http://obrazcovoschol.ucoz.ru/potashnik-materialy_k_pedsovetu.pdf, вільний. – Мова рос.
Урок ХХI століття. Технологія М. М.Поташника [Електронний ресурс] : презентація. - Режим доступу: http://www.myshared.ru/slide/288264/, вільний. – Мова рос.
Реалізація системно-діяльнісного підходу в процесі навчання (автор Іванісова С. І., ЗОІППО; рос.)
Конструктор уроку (рос.)
Технологічна карта уроку / Л.О. Сидоренко
Самоаналіз уроку — це умовне розкладання проведеного уроку на його складові з глибоким проникненням в їх сутність, задачі з метою оцінити кінцевий результат своєї діяльності шляхом порівняння запланованого з здійсненими з урахуванням успіхів та руху учнів.
Самоаналіз уроку : поради методиста
Методичні рекомендації щодо оформлення вчителем самоаналізу уроку ("Учитель року-2018")
Немає коментарів:
Дописати коментар