Мета: оцінити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.
Формат: комп’ютерне тестування
(40 питань: 10 – психологія й педагогіка,
30 – предмет і методика).
Тести можуть містити завдання:
- з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих,
- встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар,
- встановлення правильної послідовності.
Регламент. Час проведення тестування − 40 хвилин.
Конкурсне завдання оцінюється.
Критерії та показники оцінювання тестування:
Формат: комп’ютерне тестування
(40 питань: 10 – психологія й педагогіка,
30 – предмет і методика).
Тести можуть містити завдання:
- з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих,
- встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар,
- встановлення правильної послідовності.
Регламент. Час проведення тестування − 40 хвилин.
Конкурсне завдання оцінюється.
Критерії та показники оцінювання тестування:
Критерії
|
Показники
|
К-сть балів
(40 балів) |
Психолого-педагогічні знання
(10 балів) |
Рівень володіння конкурсантом теоретичними знаннями з педагогіки
|
10
|
Рівень володіння конкурсантом теоретичними знаннями з психології
|
||
Теоретична підготовка
(30 балів) |
Рівень володіння конкурсантом теоретичними знаннями з фаху
|
10
|
Рівень володіння вчителем сучасною методикою викладання навчального
предмета
|
10
|
|
Рівень знань вчителем змісту й вимог навчальної програми з предмету
(різних рівнів)
|
10
|
Де взяти самі питання?
ВідповістиВидалитиДе взяти самі питання?
ВідповістиВидалитиШановна Ларисо, відповідаю на ваше запитання стосовно тестових питань:
Видалитипо-перше, інформація подана на цій сторінці стосувалась ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2018»,
по-друге, це питання, безпосереднє, стосується вашого відповідального за номінацію, тому має бути розв’язане саме з ним, а ми розміщуємо у блозі тільки ті матеріали, які нам надаються (див. сторінки ПОРАД» (н-д, "Основи здоров'я" - поради),
по-третє, ніколи заздалегідь не давались тести, тільки напрямки та орієнтовні питання.