Номінація "Вчитель інклюзивного класу" (2019)

Інформація про розподіл учасників зонального туру номінації
«Вчитель інклюзивного класу»

Учасники заочного етапу ІІ туру
А також представлення учасників ІІ туру конкурсу в номінації "Вчитель інклюзивного класу" на сайті "КАФЕДРИ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ".

РЕЗУЛЬТАТИ ДРУГОГО (ОБЛАСНОГО) ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ-2019» В НОМІНАЦІЇ 
«ВЧИТЕЛЬ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ»
Постфактум заочного етапу обласного туру конкурсу
Півроку педагогічної творчості учасників конкурсу завершилися місяцем плідної аналітичної діяльності журі.
Перегляд і ретельний аналіз відео уроків дозволив виокремити риси ефективної педагогічної діяльності в контексті інклюзивного навчання учнів початкових класів.
Зокрема:
- вільне володіння фаховими знаннями, навчальним матеріалом;
- дотримання архітектоніки уроку;
- відповідність методів, форм, прийомів роботи, засобів навчання завданням уроку і змісту навчального матеріалу;
- доцільність використання інноваційних педагогічних технологій, ІКТ;
- наявність завдань, пов’язаних із формуванням ключових і предметних компетентностей;
- реалізація діяльнісного підходу.
- більшість розробок уроків - відповідають чинним вимогам;
- заплановані раціональні завдання учням;
- ретельно продумані різні форми активізації пізнавальної діяльності учнів.
Поповнився педагогічний інструментарій методичними родзинками! Робота з гаджетами, ребуси, пазли, кросворди як засоби активізації пізнавального інтересу учнів. Віночки, карти, портфоліо – як прийом щодо самооцінювання. Карта завдань: які будуть та які вже виконали. Самі виконаємо, порівнюємо з еталоном, демонструємо знаком ступінь виконання завдання (вдало чи не вдало). Вчасно асистент вчительки пропонує індивідуальне завдання під час диктанту. Самооцінювання триває впродовж уроку. Продумані ретельно завдання з використанням роздаткового матеріалу.
Журі конкурсу відмічає, що загалом конкурсні уроки, які проведені учасниками, сміливо можна відзначити як методичний альманах педагогічним працівникам, які впроваджують концепцію інклюзивного навчання.
Однак, як і в кожному конкурсі, є переможці. Тому до відбіркового етапу другого (обласного) туру конкурсу «Учитель року-2019» відібрано вісім учасників, які 31.01.2019 року сміливо та завзято будуть демонструвати власні педагогічні знахідки назагал.
Чекаємо Вас: 31.01.2019 року з 10.00 до 14.00 на базі Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, корпус 1.
Успіхів і натхнення Вам, шановні колеги!
Голова журі Аксьонова Олена Петрівна 
Заочний етап
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Відеозапис уроку»

Інклюзія є!
І це дійсно так. Сьогодні це довели учасники відбіркового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Вчитель інклюзивного класу» – вчителі з великої літери, які почали навчати дітей з особливими освітніми потребами в звичайному шкільному класі, залучати їх до соціально значущих справ, розвивати індивідуальність. Але це конкурс і журі має підвести підсумки, бо такі реалії кожного змагання.
Відзначаємо, що більшість учасників виявила достатній рівень володіння знаннями особливостей психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. За результатами виконання практичної роботи встановлено, що конкурсанти враховують в своїй роботі особливості психофізичного розвитку дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелекту, мовлення. Розуміють різницю між адаптацією та модифікацією навчальних завдань для дітей з різними нозологіями. В цілому, учасники продемонстрували вміння обирати оптимальні методи, прийоми та засоби організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Учасники конкурсу вже готові пропонувати нашим колегам деякі модифіковані навчальні завдання. 
Наприклад:
- для учнів з тяжкими порушеннями мовлення: проводити корекційну роботу (логопедичні вправи за потребою); назвати зображені предмети (учень, зошит, ручка); визначити зайве слово (парта, стіл, ліжко, сонце); встановити відповідність між словами (парта-меблі, машина-транспорт, учень-людина); прислів’я, приказки, скоромовки; робота з класом, в групі, в парі, разом з асистентом;
- для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату: зменшити кількість слів у реченні; відповідати використовуючи набір тексту на комп’ютері чи планшеті; використовувати в роботі з дітьми невербальні засоби комунікації (показ жести, піктограми, картки); обрані дитиною варіанти відповіді озвучує асистент; використання сервісу Візер (передбачає використання планшета, мобільного телефону тощо).
Загалом усі учасники продемонстрували ґрунтовні знання, практичні вміння, небайдужість до професійної діяльності.
Фахове журі конкурсу
Відбірковий етап
Протокол оцінювання конкурсного випробування "Тестування з фахової майстерності"
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»

Підсумковий етап
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Проект»
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Методичний практикум»
Зведена відомість оцінювання конкурсного випробування «Урок»
Рейтинговий лист заочно-відбіркового етапу

Немає коментарів:

Дописати коментар