Сьогодні учасники всіх номінацій захищали навчальні проекти. Вони представляли технологічні карти проектів за темами, обраними шляхом жеребкування.
Вчителі української мови та літератури представляли навчальні проекти із загальної теми: «Стежками літературного краєзнавства».
Чернюк Г.В. разом з дев’ятикласниками досліджували творчість Григорія Лютого (проект «Незбагненно давно в Гуляйполі…»). Шабаль К.С. відкрила для членів журі нове ім’я – публіциста, прозаїка, поета-пісняра, відомого в Україні та за її межами – нашого земляка Олександра Васильовича Балабка, який започаткував серії повістей, есе і подорожніх нарисів «Стежками українців у світах». Богдзієвич С.М. повела в похід учнів 9-10 класів пейзажними «Стежками літературного краєзнавства», шир і обсяги завдань її проекту вразили членів журі. Проект Сисоєвої Т.Ю. сприяв доскональному ознайомленню з творчістю «зоряної лебідки» – Брацило Марини. А Пелипенко С.І. запросила на бібліографічну, поетичну, теоретичну філіжанку до літературної кав’ярні пройнятися духом поезії, яка присвячена жінці, весні й коханню, наших прекрасних землячок – поетес: В. Сироватко, Т. Нещерет, Л. Геньби.
Цей конкурсний калейдоскоп проектів допоміг впевнитися, що «... важливим є розуміння того, що література – це головний елемент загальної культури, а книга є засобом збереження інформації для наступних поколінь, невичерпним джерелом знань та емоцій. А особливо важливим є дослідження творчості поетів краю, у якому ми живемо, оскільки це та частина нашої історії, без якої неможливо виховати повноцінне майбутнє. Адже саме поети та письменники є носіями національної культури». (З проекту Богдзієвич С.М.).
Конкурсанти номінації «Німецька мова» презентували проекти з теми: «Die Märchen der Brüder Grimm» («Казки братів Грімм»). Розроблені технологічні карти навчальних проектів учасниць конкурсу підтвердили вміння проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Вчителі продемонстрували високий рівень володіння сучасними технологіями, технікою навчання сучасної німецької мови, оригінальним баченням теми, змістовністю.
Фахове журі відзначало вміння конкурсантів порівнювати літературний текст казок з його інтерпретацією у фільмах, мультфільмах, жартувати та виразно читати німецькою мовою. Навчальний проект Лозової С.Л. підтвердив актуальність і цінність німецького етносу, який завжди цінував такі риси характеру, як працьовитість, ощадливість, раціональність і побожність. Учасниці конкурсу залучили до своїх проектів героїв казок братів Грімм: бременських музикантів, Гензель і Грету, Попелюшку і Червоний капелюшок та інших. Використання комп’ютерних технологій та модернізація реалій сприяла осучасненню казок братів Грімм в навчальних проектах Яременко Д.С. і Куркіної О.О. Важливим елементом проектів став їх повчальний зміст. А Семікліт Н.В. і Риндєєва Н.П. своїми проектами підтвердили головну особливість казок братів Грімм – спільність тематики у фольклорній спадщині різних народів світу: боротьба добра і зла, родинні стосунки, виховання моральних цінностей, побут і культура.
Проекти учасників конкурсу підтвердили, що казки люблять і малі, і дорослі, бо в казках втілюються мрії і перемагає справедливість.
Фахове журі відзначало вміння конкурсантів порівнювати літературний текст казок з його інтерпретацією у фільмах, мультфільмах, жартувати та виразно читати німецькою мовою. Навчальний проект Лозової С.Л. підтвердив актуальність і цінність німецького етносу, який завжди цінував такі риси характеру, як працьовитість, ощадливість, раціональність і побожність. Учасниці конкурсу залучили до своїх проектів героїв казок братів Грімм: бременських музикантів, Гензель і Грету, Попелюшку і Червоний капелюшок та інших. Використання комп’ютерних технологій та модернізація реалій сприяла осучасненню казок братів Грімм в навчальних проектах Яременко Д.С. і Куркіної О.О. Важливим елементом проектів став їх повчальний зміст. А Семікліт Н.В. і Риндєєва Н.П. своїми проектами підтвердили головну особливість казок братів Грімм – спільність тематики у фольклорній спадщині різних народів світу: боротьба добра і зла, родинні стосунки, виховання моральних цінностей, побут і культура.
Проекти учасників конкурсу підтвердили, що казки люблять і малі, і дорослі, бо в казках втілюються мрії і перемагає справедливість.
- «Моє здоров’я – мій скарб»;
- «Від теореми до аксіоми»;
- «Гармонія: чи можливо її досягти?»;
- «Роль збалансованого харчування та фізичних вправ для зростання м’язової маси підлітків»;
- «Розвиток математичного мислення у учнів 6-Б класу засобами степ-аеробіки».
Та і результати проектів, які прогнозувалися вчителями різні: зошити здоров’я, щоденники самовдосконалення, протокол Табата, раціон харчування, калориметр тощо.
Фахове журі прискіпливо оцінювало проекти учасників, і все ж визначився переможець – Кириленко Л.В. (м. Мелітополь).
PS. З фоторепортажем перебігу подій другого дня Конкурсу «Учитель року – 2018» в Запорізькій області дивіться ТУТ.
Немає коментарів:
Дописати коментар