І на завершення – десерт!
Останній день конкурсу… Найважливіший. Бо саме в цей день визначаються остаточні результати за підсумком усіх конкурсних випробувань фіналу.
У цей день – лише уроки.
Олена Панченко (Сумська область) з учнями 5 класу проводила урок за модулем «Рухливі ігри». Відео та домашні завдання як теоретичний аспект урочної діяльності були пов’язані з історією Олімпійських ігор; елементи дихальної гімнастики хатха-йоги – валеологічний аспект уроку; звичайні традиційні рухливі ігри, однак з додаванням авторського колориту.
Вадим Горун з учням 3 класу проводив комплексний урок. То був такий собі мікс футболу/баскетболу з присмаком фітнесу в ігровому форматі. Харизма цього чоловіка зачарувала хлопців та дівчат класу і не дозволила їм бути неуважними, не сумлінними.
Ганна Черновол (Харківська область) та учні 8 класу – урок з модуля «Волейбол». Клондайк цікавих доречних авторських прийомів. Жодного виду діяльності, який був би запозичений в когось – лише своє! Можливо, саме бажання Ганни продемонструвати більшість своїх напрацювань не дозволило їй вийти вперед за оцінками журі, однак як навчальний посібник для інших учасників конкурсу цей урок може бути цілком повноважним.
Усі уроки – справжній методичний десерт! Цього варто було очікувати весь тиждень!
Кожний учасник дня сьогоднішнього:
1) ретельно продумав переміщення учнів, кожний їхній крок;
2) використовував на уроці інтерактивні форми діяльності учнів;
3) включив до змісту всіх частин уроку нестандарті вправи та ігрові форми роботи;
4) гра «Схопи» була в усіх конкурсантів (вірогідно дуже популярна), однак в кожного – у власному аранжуванні;
5) тембр, ритм й інтонації голосу, вся вербальна діяльність учителів – виважені, повноцінні та ефективні; жодної авторитарної нотки.
І найголовніше: жоден з учасників не намагався «закріпити» правильну техніку виконання рухів! Дружба, працелюбність, вихованість, уважність – провідні ключові позиції уроків сьогоднішнього дня.
Є Новий Учитель для Нової Української школи!
Нам є чим пишатися! У нас є Новий Учитель для Нової Української школи. Це – Дмитро Лазебний-Чоловський (м. Київ).
Урок – щастя! Урок – здивування! Для всіх, хто займався на цьому уроці. Тому що дівчата та хлопці вчилися толерантності, допомозі, повазі один до одного. Урок – взірець! Тому що члени журі та представники оргкомітету нарешті побачили (а більшість з них – вперше), яким має бути урок фізичної культури для нового покоління учнів, для дітей, які вже навчаються і будуть вчитися в Новій Українській школі.
Довго не покидала думка, що журі не знає мети і завдань конкурсу. Бо ті критерії, які члени журі висунули щодо оцінювання методичного практикуму і практичної роботи під час відбіркового туру, не відповідали вимогам до сучасного уроку за жодною позицією. То була традиційна методика тренування, яку бажали побачити журі в усіх конкурсних випробуваннях. Тому 75% практичних робіт і уроків – ідентичні, класичні, частіше – авторитарні.
Дмитро Лазебний-Чоловський наважився провести урок без традиційних класичних (і, до речі, не працюючих) прийомів. Жодного застарілого рудиментарного елементу, жодного прийому «заради журі» або «як в підручнику». Все – лише заради дітей. При цьому йому вдалося побачити кожного, поспілкуватися з кожним, назвати ім’я кожного, зіграти з кожним. Урок на одному диханні.
Велике ДЯКУЄМО Вам, Дмитре, за Ваш досвід, сміливість і бажання йти не за програмою, не на зустріч дітям, а разом зі своїми учнями, заради них, їхнього задоволення від свята руху та досконалості.
Крапка конкурсу вийшла повноцінна, справжня. Нам є ким і чим пишатися, нам є в кого вчитися!
Дивіться фотоальбом уроків останнього дня конкурсу .
Дивіться фотоальбом уроків останнього дня конкурсу .
Немає коментарів:
Дописати коментар