26 квітня 2018 р.

Події 26 квітня


Перебіг подій шостого дня Конкурсу
09.00–13.30 - Конкурсне випробування «Урок» (ІІ група).
16.30-18.30 - Конкурсне випробування «Навчальний проект».
Представлення конкурсантами І групи технологічної карти навчального проекту.
Проблема є! Роботи – багато...
Зазвичай, коли перебуваєш на відкритих уроках як методист або експерт, не покидає думка, що все це сам особисто зробив би краще!
Сьогодні під час конкурсних уроків не покидало бажання займатися разом з учнями, яким за жеребом випала честь бути причетними до подій, зануритися у цікаві завдання та форми роботи, запропоновані конкурсантами.
Тематика конкурсних уроків:
- комплексний урок, 2 клас;
- баскетбол, 9 клас;
- легка атлетика, 7 клас;
- професійно-прикладна фізична підготовка, 10 клас.
Методичні «родзинки» четверга
- інтерактивні вправи щодо правил безпечної поведінки на уроці (Марія Марковець);
- функціональний дихальний тренінг (Марія Марковець, Марія Глоба);
- рефлексія «коло друзів» (Марія Марковець; Марія Глоба; Микита Ненашев);
- колова розминка з різними м’ячами (Микита Ненашев);
- дитячі ігри Роландаса Радвіли (Микита Ненашев);
- степ-аеробіка (Інна Денисюк);
- методика Kinds Athletics (Інна Денисюк);
- нестандартні прийми закріплення техніки виконання низького старту, стартового розбігу (Інна Денисюк);
- кроссфіт (Марія Глоба).
Уроки, які проведені сьогодні, показали, що повільно-потрохи ми все ж таки зміщаємося до Нової Української школи, хоча цей процес відбувається за принципом «два кроки вперед, один назад». Іноді вчителі втрачали контроль над класом; були дві легкі травми (переважна кількість журі їх не побачила); порушення техніки безпеки; авторитарні прийоми. Однак, найголовнішу оцінку висловили дівчата 10 класу: «За десять років у нас жодного разу не було такого цікавого уроку». Отже, велике «Дякуємо!» вчителям за таке свято.
Друга половина дня – проекти
Проблема проектів за жеребом – «Індивідуально-диференційований підхід – компонент особистісно-орієнтованого фізичного виховання учнів». Це – необроблене поле теорії та методики фізичного виховання! І конкурсні уроки, і навчальні програми не містять на сьогодні методичного забезпечення індивідуально-диференційованого, а тим більше особистісно-орієнтованого навчання учнів на уроках з фізичної культури. Куди спрямовувати свої педагогічні зусилля – вказано, а як – ні. Тому сучасному Педагогу на сьогодні в зазначеному аспекті – роботи непочатий край!
Теми проектів:
- Олексій Карабут «Живий журнал покращення фізичного виховання школяра»;
- Дмитро Дробітько «Моя фізична підготовка»;
- Наталя Вітер «Аеробіка як засіб для забезпечення індивідуально-диференційованого підходу у навчанні»;
- Лариса Кириленко ««FLY – KIDS».
Представлення конкурсантами своїх проектів під час захисту ще раз стало свідченням того, що практика фізичного виховання вимагає ретельного науково-методичному супроводу щодо індивідуально-диференційованому навчання учнів різних вікових категорій. Учасники занепокоєні негативною динамікою показників здоров’я та функціонального стану своїх учнів, гіподинамією дітей і підлітків, однак ті шляхи та прийоми, які вони проектують, є необґрунтованими, здебільше – все ж таки, мають авторитарні тенденції.

Таким чином, сьогоднішній день показав, що в Україні створилася революційна ситуація, коли більшість учнів не бажають займатися по-старому фізичною культурою, а більшість учителів не знають, як зайняти учнів по-новому. І така ситуація – значний крок уперед! То є позитивний результат конкурсних перегонів.

Немає коментарів:

Дописати коментар