23 квітня 2018 р.

Третій день Конкурсу!


Результати конкурсних випробувань третього дня – 23 квітня 2018 року – засвідчили, що більшість учасників дійсно справжні майстри своєї справи, досконало володіють педагогічним інструментарієм, мають свою унікальну педагогічну стратегію. Тим більше, цей день було присвячено звичній та улюбленій для усіх учителів справі – урочній діяльності в спортивному залі. Усі конкурсанти проводили підготовчу частину уроку, план якої вони розробили в попередній день згідно з результатами жеребкування.
Чого було вдосталь? Інвентарю, обладнання (традиційного та незвичного), звичайних стереотипних рухових вправ з пересуванням по колу один за одним, гучного музичного супроводу та команд учителя в авторитарному форматі.
Чого бракувало? Особистісно орієнтованих підходів до учнів, диференційованого навантаження для учасників різних типологічних груп, нестандартних форм і прийомів організації роботи учнів, компетентнісно орієнтованих навчальних завдань. Іноді з’являлася уява, що події відбуваються в минулому сторіччі, коли більшість членів журі та учасників були ще дітьми.
Однак, що ж здивувало? Визначилися дванадцять найкращих, які гідні боротися за п’єдестал пошани! І ця команда – дійсно харизматичних, креативних, компетентних педагогів, які готові діяти на випередження, бути в авангарді сучасної системи фізичного виховання підростаючого покоління Z.
І найдивовижніше! Майже усі учасники конкурсу за декілька днів стали єдиною родиною. Вони відверто радувалися вдалим результатам своїх колег, невтомно допомагали та підтримували один одного. І головне – весь день в спортивних залах гімназії № 107 відчувалася атмосфера дружби, радощів спілкування, щастя руху. А педагогічний колектив гімназії під керівництвом Ємельянової Галини Вікторівні непомітно й турботливо підтримували таку атмосферу.
Конкурсанти, журі, керівництво й працівники КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР вдячні за активність, турботу, толерантність, допомогу та небайдужість.

Немає коментарів:

Дописати коментар